• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Самоосвіта педагогів в умовах карантину
УВАГА!!!
Вебінари для вчителів
"НА УРОК"
EdEra-студыя онлайн освІта
Вебінари від MCFR Освіта
Перелік заходів, Цифрове видавництво МСFR

Вебінари для педагогів

1. Проєктний підхід у школі

Питання вебінару:

· Яка філософія проєкту і проєктного підходу?

· Коли потрібно відреагувати на проблему?

· Коли проєктний підхід стає методом і чому можна братися за роботу, використовуючи його для досягнення мети.

· Для чого ми хочемо робити проєкти?

· Що буде в кінці проєкту, та коли проєкт стає вже не проєктом?

Основний фокус у вебінарі зосереджено на процесі визначення потреби у проєкті через аналіз проблем і причинно-наслідкових зв'язків при їх виникненні. Окремий розділ стосується підготовки проєктної заявки та опису того, що ми хочемо зробити. Також, звучать поради з формулювання мети, завдань, результатів проєкту.

URL:https://www.schools-for-democracy.org/onlain-resursy/vebinary/proektnij-pidkhid-u-shkoli

2. Попередження і вирішення конфліктів в організаціях

Метою вебінару є надати інструменти та шляхи до продуктивної взаємодії в організації (команді). Також розглядаються: причини і ознаки конфлікту; діагностика конфліктів (може те, що відбувається, не є конфліктом?); спроби домовитись – як вирішувати спірні питання; ненасильницьке спілкування, його можливості і переваги.

URL:https://www.schools-for-democracy.org/onlain-resursy/vebinary/poperedzhennya-i-virishennya-konfliktiv-v-organizatsiyakh

3. Цифрове громадянство

Можна дізнатись про основні засади цифрового громадянства, 10 сфер цієї компетентності, а також про можливості її розвитку і в нас самих, і в наших учнів.

URL:https://www.youtube.com/watch?v=wpCmcBMQucw&feature=youtu.be

4. Цифрові відзнаки в громадянській освіті

Переглядаючи вебінар можна дізнатися про відкриті цифрові відзнаки (Open Digital Badges) і як їх можна застосовувати в освітньому процесі. Ознайомитися з прикладами використання в школі, як вони підтримують мотивацію та включення учнів в освітній процес, а також допомагають у визнанні набутих компетентностей.

URL:https://www.schools-for-democracy.org/onlain-resursy/vebinary/tsifrovi-vidznaki-v-gromadyanskij-osviti

5. Інтерактивні методи для формування та оцінювання громадянських компетентностей: Картки “Демократія для всіх”

Вебінар знайомить учасників з картковою вправою “Демократія для всіх”. Вправа має на меті спонукати до дискусії про демократію і демократичні практики, передовсім у навчанні і в оцінюванні. Вона розрахована на різні цільові аудиторії, проте на вебінарі буде представлений досвід застосування в педагогічних колективах. Вправу було розроблено організацією Learn to Change, Change to Learn (www.learntochange.eu). Перед вебінаром радимо ознайомитись з картками “Демократія для всіх” https://www.schools-for-democracy.org/images/documents/94/kartkova_vprava_demokratiya_dlya_vsih_ua.pdf

URL:https://www.schools-for-democracy.org/onlain-resursy/vebinary/interaktivni-metodi-dlya-formuvannya-ta-otsinyuvannya-gromadyanskikh-kompetentnostej-kartki-demokratiya-dlya-vsikh

Спеціальний сайт, де зібрано всю інформацію про зміни в освіті через карантин (для шкіл там є окремий розділ) – mon-covid19.info.

Дистанційний урок з біології для 6-10 класів про коронавірусну інфекцію COVID-19 (4 варіанти уроку, з адаптацією для кожного класу). Заняття знайомить учнів зі шляхами передачі інфекції, дає практичні поради, як діяти під час пандемії нового коронавірусу та як вберегти себе. Урок створено з можливістю проведення через відеозв’язок або без нього – за умов обмеженого доступу до інтернету чи ґаджетів. Усі матеріали можна завантажити тут: bit.ly/2SHYCEr. Докладна новина на сайті МОН тут:bit.ly/3bbISQi.

Кiлькiсть переглядiв: 98

Коментарi